2018. május 26., szombat

Töröcskei Emléktúra 2018

9 km, ez egy könnyű kis séta a város szélén, mégis elég komoly a részvételi arány minden évben. Nem más az oka mint az, hogy ez egy emléktúra.
A TÖRÖCSKEI EMLÉKTÚRA  melyet a Somogy megyei Természetbarát Szövetség szervez minden év májusának utolsó szombatján. 
A gyalogos felüljáróról még körbe fényképeztem a busz pályaudvart, a vasútállomást, nem sokáig láthatjuk már így!   
Az indulási hely és időpont is évtizedek óta változatlan: a Jókai – liget bejárata és 9 óra. Az Emléktúra útvonala kifelé mindig a Lévai József Emlékút és az SmTSZ vagy az általa felkért túravezető vezeti, ez évben Szép József a KTTE Elnöke kapta ezt a megtisztelő feladatot. 



A kb. 50 fős csapat egy bő óra alatt ki is érkezett az Emlékmű elé.  Néhányan még útközben becsatlakoztak.  Az ünnepséget Fodor Péter a megyei szövetség elnökhelyettese vezette. 
A megemlékezés koszorúit az SmTSZ, a KTTE valamint egyesületünk a TTSE is elhelyezte az Emlékműn.

Nyilván rosszul láttam de az SmTSZ vezetőségéből én mást nem láttam a helyszínen Balázs Laci kimentette magát, a Kinizsi 100 elég nyomós ok.  





Egy perces csendes tiszteletadás, majd elhangzott egy rövid ismertetés, számszerű adatok a 2017-es évről valamint hivatalosan is elköszöntünk az SZKTE-től, amely egyesület megszűnt. 
Átadásra kerültek a kitüntetés bögrék, megjegyzem aki arra sem méltatja az ünnepséget, hogy eljöjjön rá és átvegye a kitüntetését én annak nem adtam volna semmit! Talán ha ketten tudták személyesen átvenni!
Ezen a héten már minden egyesület megkapta a Zselic Turistája új túramozgalom kiírását és részletes ismertetését. Nekem jutott a megtiszteltetés, hogy ezt bejelenthettem és ezennel holnaptól már teljesíthető. Néhány képet kölcsön kaptam a túratársaktól - magamról -  köszönöm!
Volt olyan egyesület is aki még nem hallott róla , de ha akarják az információt meg tudják találni mivel elérhető az:


A párizsis szendvicsek mellett beszélgetve örömmel hallottam, hogy a KTTE maximálisan támogatja ezt a kezdeményezést és a TTSE mellett biztos programjukba is felveszik majd. 




Idén a színvonal nem igazán volt ünnepélyes és megemlékezős de talán jövőre a 60. évforduló alkalmából jobban fog sikerülni.
A gáton át sétáltunk vissza a városba.




Köszönöm a szervezést!

Még több fotó, katt a kis képre:
Töröcskei Emléktúra 2018

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése