2022. október 24., hétfő

Országos Kékkör

 

A 347-es.
Most már ilyenem is van, bevallom örültem neki hiszen eléggé elfáradtam már. 

OKT
4983                  1451                 1255 

16 éve csinálom a kéktúrákat, persze kisebb nagyobb megszakítással, és persze más felé is jártam de azért ezt a sok túra tervezést is meg lehet unni egy idő után. Talán későn kezdtem, vagy keveset mentem egyszerre de ez van, elfogyott. Van élet a kéken túl is. 

2022.10.24. Budapest MTSZ.



Jó dolog a posta, de vannak dolgok amit nem bíztam rájuk. Ilyen pld. a kéktúrás igazolófüzet és a jelvények. Elmentem érte Budapestre ahol az MTSZ munkatársa Molnár Richárd adta át. 

Megnéztem Magyarországot, tetszett, 16 évig tartott. Az időszak főbb eseményei: 3 gyönyörű és okos kislány unoka. 145 túranap gyaloglás 2544 km-en, közben 41000 m szintemelkedés. Nézzétek meg Ti is. 
Mentem egyedül és mentem sok túratárssal, nélkületek nem sikerült volna, köszönöm mindenkinek aki bármelyik szakaszon is velem tartott.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése