2022. január 1., szombat

A Három Királyok Túra útvonalán

Minden év januárjában a Három Királyok Túrával szoktam nyitni az évet az utóbbi időben.  Idén ez nem jött össze mert a Covid járvány miatt nem került megrendezésre. Az előző évben is elmaradt, reméljük azért jövőre már sikerül megrendezni.  Az ablakon kinézve szembe sütött a nap, meleg is volt, olyan igazi cuppogós sáros téli meleg de ennek a túrának az útvonala végig burkolt. Muszáj volt kimozdulni, sétálni egy kicsit a napsütésben, levegőzni, nézelődni és kiváló lehetőség kínálkozott az új telefonom kamerájának tesztelésére is. Nem is vittem magammal fényképező gépet tehát minden kép telefonos - még szoknom kell. 




Nevezési díjként ezúttal szaloncukrot vittem magammal amit sikerült jóízűen megenni, vagyis ezúttal sem került rossz helyre. Én nem igazán szoktam  bort inni ezeken a túrákon így az most sem hiányzott, az illatával viszont találkoztam most is mert volt élet a pince sorokon. Nyilván néhányan ott töltötték a szilvesztert.







Mivel nem volt tömeg, kényelmesen végig sétálhattam a teljes útvonalat, sőt egy kis kitérőt is sikerült rám erőltetni, ami valójában nem volt sok, csak megnéztük a halastavakat is. Magán terület, bekerítve és nyilván más évszakban szebb, most sáros volt.





A kilátónál és alatta a játszótéren is volt élet, sokan kihozták csemetéjüket egy kis kirándulásra , nagyrészt autóval de láttunk gyalog érkezőket is. A kilátó le van zárva, javítás miatt, a mellette lévő pihenőt is jó lenne rendbe tenni mert a padlózata már igen csak boka törő. Ez a fakarika burkolat nem jött be.













A Mikulással is találkoztunk, igen nagy kutya vigyázott rá, aztán vissza sétáltunk, már majdnem felszáradt az út is. Érdekes volt a korábbi nagy tömegek után ebben a szép időben csendesen végig járni ezt az útvonalat. Most csak egy királyfi volt a túrán de az jól érezte magát. 





A legutóbbi rendezéskor - 2020 -  ez a szakasz ilyen volt, több mint 1500 résztvevő!


Túratáv: 6 km 

Azt mondják a babonások amilyen az év első napja olyan lesz a többi is az év során. Úgy legyen, még sok túra vár rám, talán ha az egészségem is úgy akarja, meg fogom valósítani a terveimet.

BUÉK mindenkinek. 

Egy kis válogatás a korábbi évek túráiból, én ezeken voltam.

2022 - Elmaradt 

2021 - Elmaradt

2020.

2019.

2018.

2017.

2015.

2013.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése