2019. szeptember 29., vasárnap

A 2. pontról nézve

DESEDA körtúra 2019. 

14. alkalommal kerülték meg a Desedát - a TTSE szervezésében - a túrázók. A kezdeti évekhez képest sok változás nincs, ha csak azt nem számítjuk, hogy immár körbe betonozták a tavat. Ez nyilván kedvez a bicikliseknek de gyalog nem ideális. Sokszor körbe jártam és sokszor rendezőként közreműködtem társaimmal együtt.  
Idén is a 2.-es pontot vállaltuk be. Idén is elmondom, hogy az összes többi felesleges hiszen nem lehet átvágni a tavon, illetve lehet de csak csónakkal. 
Érdekes, hogy ez idén nem csak nekem jutott eszembe! 
Az időjárás előrejelzés kedvező volt, a facebookos előjelzéseknek megfelelően közel 200 túrázó teljesítette a távot. Volt aki kerékpárral kétszer is. Idén először volt hivatalosan benevezett kutyus is. 
Egy kis zápor kicsit szétzilálta a résztvevőket, de végül is talán ketten adták fel ha jól láttam. 
Az első túrázó 08:24 órakor haladt át nálunk, az utolsó páros pedig 12:40-kor. Ilyen sokáig, közel 4 és fél óráig sosem kellett nyitva tartani a pontot.

Okozott némi kis zavart, hogy az 1.-es ponton többen nem tudtak pecsételni, mert az oda önként jelentkező "sporttársak" előbb hazamentek, emiatt én is elnézést kérek, bár nem az én dolgom ezt rendezni.

A svédasztal ezúttal is megfelelő volt, ennyi édességet ennyi pénzért sehol nem adnak, itt még volt akinek elvitelre is jutott:-)
A hangulatból ítélve  minden rendben volt a túrán, persze csiszolgatni mindig lehet. 
Aki megtalálja magát az alábbi képtár valamelyik felvételén és zavarja, hogy ott van szóljon és letörlöm, bár minden fotó közterületen készült.
Köszönöm, hogy segíthettem és köszönöm sporttársam türelmét is, miközben fázva várakoztunk.

Katt a cicára!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése