2017. június 3., szombat

Edde - Alsóbogát - Somogygeszti - Mernye

Ez a TTSE túra ezúttal Szabó 2 Laci vezetésével egy sokadik ismétlés volt. Én itt a blogban nem igazán tudok már újat mondani erről az útvonalról hiszen korábban már minden érdekeset leírtam. 
Amikor Bakonyi János vezetésével jártuk be ezt az útvonalat akkor ilyennek láttam.    Ha valakit érdekel olvashat a látnivalókról némi információt. 

Most a túrán  meséltem néhányatoknak, hogy volt szerencsém a kastélyt és a kápolnát is belülről is látni. A képeket amit még 2009-ben készítettem most közreadom. Azért van előrelépés ha nem is gyorsan!  Katt a képre.

Alsóbogát
Festetics - Inkey kastély
2009

Persze azért néhány újdonság mindig akad. Alsóbogáton készült egy új tanösvény a kis falu látnivalóinak bemutatására. Ez újdonság volt még nem láttam.
Van hozzá egy részletes kis prospektus , abban van leírva, hogy hol és mit szeretnének megmutatni az ide tévedő turistának.


A 17 fős csapat Bogáton 15-re fogyatkozott, akik a rövidebb változatot választották innen nem tartottak velünk. Szívtuk a port rendesen főleg ha a Somogybabodról erre tévedt terepjárósok felkavarták.

Gesztiben kihörpintettük söreinket majd a csapat szétszakadt, 6-an a túravezetővel a kiírás szerinti útvonalon mentek tovább Mernyére míg a többiek úgy döntöttek, hogy tudnak egy szebb utat. 
Mi viszont láthattuk ismét a titokzatos jelzés alapokat a Mernyére vezető országút szélén és most már a keletkezésük történetét is megismertem de nem adom tovább :-)
 Kellemesen meleg, poros, kicsit szürke túra volt. Köszönöm a lehetőséget.


Még több fotó, katt a kis képre:
Edde - Alsóbogát
Somogygeszti - Mernye









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése